Ryhmäliikuntatunnit

  

MUISTATHAN AINA ILMOITTAUTUA RYHMÄLIIKUNTATUNNILLE JA TÄTEN VARMISTAA PAIKKASI TUNNILTA!

 

VIIKKO 47

Sunnuntai 23.11

Klo 17:00: Rintamareeni

VIIKKO 48 

Keskiviikko 27.11

Klo 17:30: Rintamareeni

Klo 18:30: Kehonpaino

Perjantai 29.11

Klo 17:00: Kahvakuula

Lauantai 30.11

Klo 11:00: Venyttely/liikkuvuus

Sunnuntai 1.12

Ko 18:00: Rintamareeni

 

 

 

TUNTIKUVAUKSET

Rintamareeni

Toiminnallinen ja vauhdikas kuntopiirin omainen tunti, jossa käytetään monipuolisesti ja vaihdellen erilaisia välineitä kahvakuulista vapaisiin painoihin sekä kuminauhoista omaan kehonpainoon.

Kahvakuula

Tällä tunnilla opetellaan treenin muodossa perusteita kahvakuulaliikkeistä sekä opitaan käyttämään kahvakuulaa yhtenä tehokkaana treenivälineenä. Edistää sekä lihaskuntoa että aerobista kuntoa.

Kehonmuokkaus

Jos kaipaat kiinteytystä ja lihaksikkaita muotoja kehoon, tämä treeni on sinua varten! Tunnilla käydään koko kroppaa kokonaisvaltaisesti läpi kehonmuokkausta ja kiinteytystä edistävillä tavoilla.

Kehonpaino

Tällä tunnilla suoritetaan kaikki liikkeet pelkästään omalla kehonpainolla.

Venyttely/liikkuvuus

Tällä tunnilla edistetään koko kehon liikkuvuutta aktiivisella venyttelyllä. 

Voima

Tällä tunnilla opetellaan perinteisiä levytankoliikkeitä sekä harjoitetaan puhtaasti voimaa käyttäen välineinä levytankoja ja muita vapaita painoja.

Äiti-vauvareeni

Tämä tunti on tarkoitettu äideille ja alle vuoden ikäisille lapsille. Reenissä huomioidaan synnytyksestä palautuminen ja treenataan turvallisesti sekä kehonpainolla että vauvoja (tai pienvälineitä) painona hyödyntäen. 

HIIT

Kyseinen tunti on ehdottomasti haastavin treeni. Tunnilla käytetään isoja perusliikkeitä (kuten etukyykky, takakyykky, maastaveto...) kuntopiirin omaisesti lyhyillä palautusjaksoilla. Tällä tunnilla saa varmasti sykkeen huippuunsa! Tukee voimaominaisuuksia sekä on aerobisesti haastava.


HUOM! Jokainen tunti soveltuu sekä aloittelijalle että enemmän treenanneelle. Pyrimme aina pureutumaan myös ryhmäliikunnassa yksilöön sen verran, että löydetään jokaisen tasolle sopiva variaatio eri liikkeistä. Ainoastaan HIITissä olisi hyvä olla kokemusta isoista perusliikkeistä; tärkeimpinä etukyykky, takakyykky ja maastaveto.